ProSales blir Mercuri International Research

Nu byter ProSales namn till Mercuri International Research. Namnbytet är ett resultat av att Prosales sedan 2019 är en del av Mercuri International, som i över 60 år har utvecklat försäljningsorganisationer och levererat utbildning inom försäljning och ledarskap.

”Med namnbytet fortsätter vi bygget av ett internationellt community för utvecklingsorienterade ledare inom försäljning och marknad.”

Markus Ejenäs, tidigare VD på Prosales Institute, numera Marketing Director på Mercuri International Sverige.

ProSales har sedan 2007 stöttat beslutsfattare med forskning inom sales excellence. Målet är nu att, som en del av Mercuri International, skapa en gemensam internationell plattform för att leverera forskningsbaserade insikter, ge råd till ledare inom försäljning och fortsätta att bygga ett kunskapsbaserat nätverk av försäljnings- och marknadschefer. 

Under det nya namnet kommer Mercuri International Research att fortsätta leverera de tjänster som förknippats med ProSales: chefsnätverk, rådgivningstjänster, föreläsningar, skräddarsydda forskningsprojekt och inte minst säljledarkonferensen The Sales Conference. 

Kontakt

Markus Ejenäs, Marketing Director Mercuri International Sverige
Email: markus.ejenas@mercuri.net
Telefon: +46 733 70 21 17