ÄR FÖRTROENDE DEN NYA VALUTAN INOM FÖRSÄLJNING?
Vi pratade med över 1 000 globala företagsledare inom ett brett spektrum av branscher och företagsstorlekar för att ta reda på: Vad är förtroende och vilka dimensioner av förtroende anses vara mest avgörande för att fortsätta vara konkurrenskraftig i framtiden? Vår forskning visar att tillit i B2B-kundrelationer är viktigare än någonsin. Resultaten från vår undersökning tyder på att det finns sex kritiska dimensioner av förtroende som driver kundlojalitet, retention, ökad försäljning och lönsamhet. Nämligen: tillförlitlighet, kompetens, integritet, syfte, rykte och säkerhet.

INFOGRAPHIC
RAPPORTEN I KORTHET
Vilken roll spelar förtroende för framtidens försäljning? Ta en titt på de viktigaste slutsatserna från rapporten i vår infographic. Få tillgång till hela rapporten längre ner på sidan!
INFOGRAPHICFramtidssäkra genom att bygga förtroende
99 %
säger att förtroende är viktigt för att bygga långsiktiga relationer med kunder
66 %
säger att förtroende kommer att bli viktigare under de kommande tre åren
57 %
säger att interaktion med kunderna på distans gör det svårare att bygga förtroende

LADDA NER RAPPORTEN
Nästan alla respondenter i vår undersökning säger att förtroende är viktigt för att bygga långsiktiga relationer med deras kunder och en majoritet säger att det kommer att bli ännu viktigare i framtiden. Ladda ner hela rapporten och läs om de 6 dimensionerna av förtroende.