Hybrid Selling – Det bästa av två världar?

När 89 % av företagen fick sin försäljning påverkad av pandemin under 2020, måste vi tänka om kring vad som krävs av vårt sätt att sälja. I en bransch där möten face-to-face en gång var normen, har de senaste åren visat både på potentialen, och utmaningarna med, virtuella interaktioner.

ladda ner The Hybrid Selling Report

Varför ligger framtiden i Hybrid Selling?

Hur kan vi hantera försäljning både fysiskt och online? Och vilka färdigheter kommer vi att behöva för att fortsätta vara konkurrenskraftiga under de kommande åren? I vår senaste undersökning, "The Hybrid Selling Report 2021", har vi samlat in insikter från branschledare för att svara på de frågorna.

EN SNABB TITT...

Vill du ha en snabb sammanfattning av rapporten? Vår infographic visar trenderna, de potentiella vinsterna och fallgroparna.

Ladda ner Infographic

OCH NU DÅ?

Är hybrid selling det "nya normala"? Vad säger rapportens resultat om trenderna som påverkar modern försäljningsteknik? I vårt blogginlägg tar vi itu med de stora frågorna.

Läs vår blogg

Vad innebär rapportens resultat för dig och din organisation?

Affärslivet förändras hela tiden och just nu pågår ett stort skifte. Men vad betyder egentligen hybrid selling för dig och din organisation?

Produktivitet

Framtiden är hybrid. Säljare kan bli fyra gånger mer produktiva genom hybrid selling. Låt oss lämna traditionella försäljningsmodeller, för varför ska vi spendera tid på ineffektiva sätt att sälja?

Kvalitet

Varje gång du har ett onlinemöte sparar och skapar du tid för viktiga och noggrant utvalda fysiska möten. Alla möten räknas!

Reskilling & Upskilling

Önskvärd kompetens hos säljare, kontorspersonal och försäljningschefer förändras hela tiden.

Skalbarhet

Om ni använder Hybrid Selling kan mindre konton, som tidigare har varit försummade, aktivt hanteras av den interna säljkåren.

KONTAKTA OSS SÅ BERÄTTAR VI MER

Är du en del av morgondagens säljteam?

Vi gör en djupdykning i några av resultaten från vår senaste undersökning och utforskar konsekvenserna för morgondagens säljteam. Vad betyder hybrid selling för produktiviteten? Och vad krävs för att nå framgång?

LADDA NER WHITE PAPER

Framtidssäkra ditt säljteam

Tittar vi närmare på det framtida försäljningsläget är det säkert att framtiden är hybrid. Det är dags att höja kompetensen och förse teamen med de verktyg de behöver för att effektivt möta kunder i en värld av både onlinemöten och fysiska möten. Mercuri International stöttar dig i varje steg på vägen mot en hållbar förändring för ditt säljteam. Vi förstår att varje kunds behov är olika - och utvecklar utbildningar som är modulära och flexibla, vilket hjälper era team att uppnå Sales Excellence.

Sälja på distans

Ny teknik har avsevärt utökat möjligheterna att hålla kontakt med kunder. Upptäck fördelarna med distansförsäljning och gör varje möte till en framgång.

Framgångsrikt Ledarskap

Att bli framgångsrik i ditt ledarskap är definitivt lättare sagt än gjort - många faktorer påverkar det optimala sättet att leda. Den moderna arbetsplatsen med växande flexibilitet kräver en ledare som är up-to-date och även kan hantera team som jobbar på distans.

Våra kompetensområden

LADDA NER "THE HYBRID SELLING REPORT"

I Mercuri Internationals nya rapport undersöker vi hur affärslandskapet har förändrats under den senaste tumultartade tiden, och intervjuar branschledare angående deras erfarenheter. I rapporten undersöker vi för- och nackdelarna med att sälja face to face jämfört med online och ställer frågan ”Vad händer nu?”