Därför misslyckas 70% av alla förändringsinitiativ Ständig utveckling ökar i takt med teknologin, globalisering och en skiftande marknad, men varför misslyckas så ofta förädringsinitiativ? Läs mer
Så bygger du leadlistor med AI: En steg-för-steg-guide för säljledare Att bygga upp en lead-lista har traditionellt sett varit en arbetsintensiv och manuell process, men med hjälp av AI kan du effektivisera träffsäkerheten. Här är en steg-för-steg-guide för hur du praktiskt kan ta dig an uppgiften. Läs mer
Kvalificera dina kunder: Sju frågor som hjälper dig att prioritera rätt och öka din lönsamhet Varje dag lägger många säljare dyrbar tid på kunder som aldrig blir affärer, vilket förklarar varför kvalificering är avgörande i försäljning. Läs mer
Maximera din försäljning – Så sätter du effektiva mål Att sätta tydliga och uppnåeliga försäljningsmål är en avgörande faktor för att lyckas inom försäljning. I den här artikeln utforskar vi olika typer av mål, varför vi behöver sätta mål och hur du praktiskt kan gå tillväga för att sätta mål. Läs mer
Dags för HolidAI? Varför vi behöver en paus och hur AI kan hjälpa oss… Därför främjar semester produktiviteten. Upptäck hur AI-verktyg kan hjälpa dig att planera din perfekta sommarsemester. Läs mer
Bemästra Prompt Engineering inom B2B-försäljning: 6 byggstenar för att skapa en effektiv prompt AI-verktyg för B2B-säljare som vill effektivisera sitt arbetsflöde och förbättra engagemanget med kunderna Läs mer
Den ultimata guiden till att optimera din virtuella försäljning med AI AI fortsätter att utvecklas och erbjuder nya möjligheter att förfina och förbättra säljteamens sätt att interagera med kunder på distans. Läs mer
Sales Performance Management: Så leder du dina säljare mot ökade prestationer Att förbättra säljarnas prestationer och därmed försäljningsresultat är en viktig, men också utmanande, del i företags verksamhetsutveckling. Läs mer
Verksamhetsutveckling – Så driver Win/Loss-Analys lönsam försäljningstillväxt Forskning visar att företag som analyserar varför de vinner eller förlorar affärer har såväl högre rörelsemarginaler som ökad försäljning. Läs mer