Detta är en serie videor baserade på intervjuer med Gertjan van der Weijden, chef för kundservice och drift på Philips Healthcare Benelux, Han pratar om Trusted Advisor -programmet för servicetekniker som utvecklats och framgångsrikt implementerats med Mercuri International.
Programmet Trusted Advisor var utformat för att öka insikten bland Philips servicetekniker om deras inverkan och hur de kan bidra till förbättringar av kundnöjdhet och uppfattning om varumärket Philips med sina kunder inom vårdindustrin.
Videorna tar dig genom historien om hur programmet utvecklades och implementerades och vad resultatet blev för Philips.
Introduction to Philips Trusted Advisor program – Harry Jonkers, GAM Mercuri International.
Background – Bakgrund till varför Philips startade projektet.
Why Mercuri – Varför Philips valde Mercuri International som partner.
Analysis – Analysen som formade projektet.
Consultancy – Hur vi jobbade tillsammans för att bygga lösningar.
Training – Vad inkluderades i träningen.
Implementation – Hur programmet implementerades.
Outcomes for the business – Vilken effekt hade det på verksamheten.
Outcomes for the People – Vilken effekt hade det på dom anställda.
Advice to Others – Vilka tips ger Gertjan van der Weijden till andra i liknande situationer.
Keys to Success – Några kritiska faktorer som spelar in för framgång och resultat.
Vill du veta mer om kundservice?
Tveka inte på att höra av dig!
Telefon: +46 8 705 29 00