
KAM och Value Based Selling blev nyckeln till BabyBjörns globala framgång
I en snabb och global affärsvärld är det viktigare än någonsin att ha en framåtblickande strategi. BabyBjörn tog detta till
I en snabb och global affärsvärld är det viktigare än någonsin att ha en framåtblickande strategi. BabyBjörn tog detta till
Mercuri International’s value-based sales training for AHI Carrier proved to be a transformational initiative, shifting the mindset of service engineers from transactional responders to proactive advisors. Sales performance increased by 25% in the first year following implementation in Greece.
I en ständigt föränderlig bankvärld där kundernas förväntningar blir allt mer sofistikerade hjälper Mercuri International teamen på franska banken Banque
I en snabb och global affärsvärld är det viktigare än någonsin att ha en framåtblickande strategi. BabyBjörn tog detta till
Med en vision att stärka sin försäljningsorganisation vände sig CCM Hockey till Mercuri International. Planen, att utveckla samarbete och gemensamma
I takt med att kundernas köpbeteende och krav förändrades påbörjade PMC Hydraulics en ny resa. Målet var att kunna möta kundernas efterfrågan kring mer komplexa lösningar och samtidigt erbjuda nya typer av värden från deras produkter och tjänster.
Upptäck hur Wilo, en ledande leverantör av pumpar och pumpsystem, genom skräddarsydd, motiverande utbildning lärde sig att sälja värde och inte bara priset på sin lösning.
Mercuri har i samarbete med Kramp Management utvecklat Kramp Way of Selling, ett ramverk som definierar viktiga köp- och säljprocesser, roller och verktyg.
Mercuri International hjälpte Huawei att förbättra avtalskvaliteten med Global Key Accounts, med fokus på viktiga resultatindikatorer som marginal, betalningsvillkor och ansvar. Samarbetet ledde till förbättrade förhandlingsresultat och stärkte Huaweis lönsamhet.
Sedan 2014 har Mercuri och Bravida arbetat tillsammans med att utveckla ledare och skapa resultat för organisationen.