Är du en del av morgondagens säljteam? Affärslivet förändras hela tiden och just nu pågår ett stort skifte. Men vad betyder egentligen hybrid selling för dig och Läs mer
Tror du att din försäljningskompetens inte behöver uppdateras? Då tror du fel! En undersökning av SIFO i Sverige visar att fler än 8 av 10 människor tror att deras kompetens kommer att vara relevant i många år och så mycket som 40% av svenskarna lägger nästan ingen tid alls på kompetensutveckling. Läs mer
‘Det bästa av två världar’ – så ersatte Hybrid selling the New normal I Mercuri Internationals nya "Hybrid Sales Report" tar vi en djupgående titt på hur affärslandskapet har förändrats under den senaste, tumultartade perioden, och intervjuar branschledare angående deras senaste erfarenheter. I rapporten undersöker vi för- och nackdelarna med att hålla möten face to face kontra online – och frågar oss, "vad händer nu?" Läs mer
Rise of the machine? Podcast När tekniken fortsätter att förändra vårt sätt att arbeta, vad blir konsekvenserna för säljarens framtida roll? Läs mer
Revolution eller Evolution? Podcast Personer i säljande roller förväntas i allt större utsträckning ta långsiktigt ansvar för enskilda kunder och konton. Vad är skillnaden mellan en säljare och en account manager? Läs mer
Säljarens föränderliga roll Podcast När tekniken och vårt sätt att arbeta hela tiden utvecklas, hur behöver säljaren utvecklas för att förbereda sig för framtiden? Läs mer
Supertrenderna Fakta och insikter som framtidssäkrar din försäljning och marknadsföring Vår omvärld blir allt mer snabbföränderlig och svårbegriplig, inte minst inom Läs mer
Lönsamt Ledarskap En handbok för dig som vill bli framgångsrik i ditt ledarskap Överraska era ledare med en handbok full av verktyg Läs mer
Hur säljer man värdebaserat? Vi har i tidigare artiklar belyst VARFÖR det är bra för dina säljare att kunna värdebaserad försäljning och även djupdykt i VAD som kan utgöra värde i en kundrelation. Manegen är alltså krattad för att gå vidare med kanske den viktigaste frågan – HUR gör en säljare för att sälja värdebaserat? Läs mer