Effektiv Kundservice

Så gör du dina kunder nöjda

Kunder baserar inte längre sitt köpbeslut enbart på produkten eller tjänsten, utan på alla typer av uppfattningar och interaktioner som de har kopplat till ett varumärke. Utveckla din förmåga att ge en oförglömlig kundupplevelse – en nyckelfaktor för kundnöjdhet och lojalitet.

Pris per licens: 2750:- ex moms

En del av vad du kommer lära dig

  • Vad är kundnöjdhet?
  • Hur du gör dina kunder lojala
  • Att bygga ramverk för effektiva kundupplevelser
  • Kommunikation och att hantera olika personlighetstyper
  • Storytelling och hur du kan interagera med dina kunder
  • Aktivt lyssnande
  • Frågeteknik
  • Hur du hanterar kundens invändningar

Vill du veta mer?

Oavsett utmaning har vi en lösning för dig. Upptäck våra färdigpaketerade digitala utbildningar som du genomför var du vill när det passar dig. Behöver du en skräddarsydd lösning? Kontakta oss så hjälper vi dig!

LÖSNINGAR FÖR OLIKA BEHOV

STANDARD ELLER SKRÄDDARSYTT

Genom att identifiera era behov skapar vi det perfekta utbildningsprogrammet för att möta era utmaningar, både på individ- och organisationsnivå.

Bygg ett helt digitalt utbildningsprogram eller inkludera träning med våra utbildare. Välj färdigt paket eller skräddarsytt från grunden.

Nyckelfaktorer för en lyckad kundupplevelse

Med effektiv kundservice utvecklar du din förmåga att ge en unik kundupplevelse – en nyckelfaktor för kundnöjdhet och lojalitet. Vi går igenom alla delar som behövs för att uppnå detta, från effektiv kommunikation till klagomålshantering.

Vill du höra mer om hur vi kan jobba tillsammans med din organisation?