Se inspelningen av webinaret ‘5 sätt att motivera dina medarbetare’ Vi delar med oss av våra 5 bästa tips för hur du som chef kan agera förebyggande för att såväl Läs mer
6 nycklar för att vinna kundernas förtroende i B2B I en tid där misstroende för företag ökar blir också förtroende den nya valutan. Men vad är egentligen förtroende och hur vinner vi kundernas förtroende? Läs mer
Ladda ner rapporten ‘The Future State of Trust’ Förtroende har alltid varit en viktig drivkraft för att lyckas i affärer. Och fördelarna med att bygga förtroende betyder mer än bara kostnader och vinst… Vi har tittat närmare på 6 dimensioner av förtroende som påverkar B2B-försäljning och som presenterades på The Sales Conference 2022. Läs mer
Kan du sätta ett pris på förtroende? Integritet är avgörande både för säljare och för deras organisationer. Läs bloggen för att förstå hur man bygger upp detta. Läs mer
Trodde du att goda affärer bara handlar om att göra vinst? Företag måste numera hitta ett ”varför” och ett tydligare övergripande syfte med verksamheten som förstärker kärnvärden som miljöansvar och socialt ansvar, kultur, mångfald, jämlikhet och integration på arbetsplatsen, för att kunna uppfattas som pålitliga. Läs mer
Tillförlitlighet innebär att människor litar på att du håller dina löften. Inom försäljning är det affärskritiskt. 9 av 10 kommersiella ledare säger att det är viktigt att vara pålitlig – att göra det som utlovats och leverera på ett utmärkt sätt – för att vara konkurrenskraftig i framtiden. Ta reda på mer om tillförlitlighet. Läs mer
Att vara kompetent brukade betyda ”good enough”. Men i affärsvärlden krävs nu mycket mer än så. Eftersom kunderna blir allt bättre informerade och produkter och tjänster uppfattas som alltmer lika räcker det inte längre att bara leverera högkvalitativa produkter och tjänster. Läs mer
Ditt rykte är i allt högre grad en affärsnytta – hur utvecklar vi detta? Ett gott rykte är nyckeln till framgång bland dina intressenter, t.ex. investerare och kunder. Men vet du hur du bygger upp det? Läs mer
Skulle du verkligen lita på ett företag som inte tar hand om din data? I dag finns det knappt ett enda företag som inte beskriver någon del av sin verksamhet som datadriven – så var dessa data lagras och hur de hanteras är ett allt större problem. Läs mer om dataintegritet. Läs mer