Dessa videos är en del i en serie intervjuer med Cary Bailey-Findley, Global Learning Manager Functional Development på Maersk Line.
I intervjuerna berättar han om utvecklingen och den framgångsrika implementeringen av det Customer Service Excellence Program som har gjorts i samarbete med Mercuri International. Vi får ta del av hur det gick till och vilka resultat det har gett för Maersk Line.
Introduction to the program
Driving the Decision – Varför Maersk Line beslutade om att utveckla sin kundservicepersonal.
Program Goal – Programmets mål.
Project Management – Hur programmet rullades ut.
Keys to Success – Hur programmet rullades ut.
Personal Involvement – Varför det är så viktigt att få personalen involverade.
Step 1 Analysis
Step 2 Consulting
Step 3 Training
Step 4 Implementation
Step 5 Consolidation
Key Outcomes – Fördelerna med programmet.
Behavior changes seen among the staff
Comments from customers – Vad säger Maersk’s egna kunder.
Similar Situations – Saker att tänka på om ni är i liknande situationer.
Advice to others
Vill du veta mer om kundservice?
Tvek inte på att höra av dig!
Telefon: +46 8 705 29 00