
Hur tänker företag om framtidens utbildning?
BRANSCHLEDARNAS FOKUS Till höger ser du listan över de 5 mest populära utbildningsområdena för tillfället. Intressant nog kom ‘hantera förändringar’
BRANSCHLEDARNAS FOKUS Till höger ser du listan över de 5 mest populära utbildningsområdena för tillfället. Intressant nog kom ‘hantera förändringar’
Låt oss börja med att säga att webinarier är fantastiska. När det gäller ett enkelt, intuitivt sätt att förmedla komplicerad
Det är ingen överraskning att försäljningsstrategier måste uppdateras för att möta de förändrade kraven på den nuvarande marknaden. Apassningsförmåga och
I vårt senaste blogginlägg tittade vi närmare på konceptet ‘the new normal’, och medan distansarbete har varit en stor förändring
Under osäkra tider som dessa har det skrivits mycket om ‘the new normal’ särskilt kopplat till att arbeta hemifrån. Företag
I en del organisationer löser man utmaningar nästan lika fort som de uppstår. Kanske löses de av någon som inte
Industri 4.0. Digitalisering. Artificiell intelligens. Big Data. Det finns stor risk att du redan har fått för mycket av alla
Det handlar om kundens behov För en professionell säljare inom B2B är varje affär värdebaserad och kunden är den som
Forskare på Försvarshögskolan (FHS) har studerat och identifierat olika negativa ledarbeteenden som på kort eller lång sikt kan påverka medarbetarna.