
Utbildning för en modern livsstil – Hur får vi tid att lära oss?
Att hålla jämna steg med tiden är avgörande när vi talar om inlärningsprocesser.
Digitalt lärande gör det möjligt för människor att övervinna hinder i form av tid och rum.
Att hålla jämna steg med tiden är avgörande när vi talar om inlärningsprocesser.
Digitalt lärande gör det möjligt för människor att övervinna hinder i form av tid och rum.
Vad utmärker högpresterande team?
Allt fler företag investerar i sina säljorganisationer med ambitionen att nå en nivå av Sales Excellence. Men vad betyder egentligen Sales Excellence? Och vad krävs för att nå dit?
Ta del av några av våra bästa tips kring hur du kan vara en bättre ledare för ditt team och säkra att dina handlingar som chef har en positiv effekt på såväl medarbetare som affärsresultatet.
Podcast
De flesta företag tittar nu på mer och mer sofistikerade sätt att fortsätta vara konkurrenskraftiga på en allt mer utmanande marknad. Men hur säkerställer vi att vår organisation presterar på topp? I den första av två poddar pratar vi med branschexperten Nik Peere om konceptet ”Sales Excellence”.
Inom 5 år behöver var och en av oss förnya 40–50% av våra kompetenser. Bygger vi och våra medarbetare nya förmågor i takt med att omvärlden förändras?
Innan du helt stänger av affärstänket, fundera på om inte din semesterresa och affärsvärlden har mer gemensamt än du kanske tror?
Dagens säljorganisationer står inför stora utmaningar när det kommer till att attrahera, rekrytera och utveckla framtida talanger. Men vad är det för säljkompetens som dagens företag saknar? Och vilken kompetens kommer att bli viktigare i framtiden? Det försöker vi reda ut i den här artikeln.
Podcast
I en allt mer globaliserad ekonomi, hur mycket bör vi anpassa vår värdebaserade försäljningsmetod efter regionala skillnader?
Podcast
När priserna stiger inom ett brett spektrum av branscher, hur kan en värdebaserad försäljningsstrategi hjälpa till att övervinna kundernas motvillighet? I den första av två poddar pratar vi med branschexperten Matthias Huckemann om detta affärskritiska problem.