
Kan du sätta ett pris på förtroende?
Integritet är avgörande både för säljare och för deras organisationer. Läs bloggen för att förstå hur man bygger upp detta.
Integritet är avgörande både för säljare och för deras organisationer. Läs bloggen för att förstå hur man bygger upp detta.
Företag måste numera hitta ett ”varför” och ett tydligare övergripande syfte med verksamheten som förstärker kärnvärden som miljöansvar och socialt ansvar, kultur, mångfald, jämlikhet och integration på arbetsplatsen, för att kunna uppfattas som pålitliga.
9 av 10 kommersiella ledare säger att det är viktigt att vara pålitlig – att göra det som utlovats och leverera på ett utmärkt sätt – för att vara konkurrenskraftig i framtiden. Ta reda på mer om tillförlitlighet.
Eftersom kunderna blir allt bättre informerade och produkter och tjänster uppfattas som alltmer lika räcker det inte längre att bara leverera högkvalitativa produkter och tjänster.
Ett gott rykte är nyckeln till framgång bland dina intressenter, t.ex. investerare och kunder. Men vet du hur du bygger upp det?
I dag finns det knappt ett enda företag som inte beskriver någon del av sin verksamhet som datadriven – så var dessa data lagras och hur de hanteras är ett allt större problem. Läs mer om dataintegritet.
I mer än 15 års tid, och baserat på över 40 000 timmar, har Mercuri International Research bedrivit omfattande forskning om vad som utmärker högpresterande säljorganisationer. I det här webinariet får du ta del av vår forskningsbaserade modell för vad Sales Excellence är och vilka grundläggande byggstenar den består av.
Podcast
Företag vet att för att förbli konkurrenskraftiga måste de hitta nya sätt att öka effektiviteten och förbättra försäljningsprocesserna. Vi pratar vi med branschexperten Nik Peere om ett innovativt nytt sätt att komma igång.
Visst kan du lyckas i rollen som säljare utan en process att luta dig emot. Men frågan du bör ställa dig är, har du tid och råd att inte förlita dig på erkända och väl beprövade processer och verktyg som finns att tillgå för dig som säljare?