
Se inspelningen av webinaret ‘5 sätt att motivera dina medarbetare’
Vi delar med oss av våra 5 bästa tips för hur du som chef kan agera förebyggande för att såväl
Vi delar med oss av våra 5 bästa tips för hur du som chef kan agera förebyggande för att såväl
I en tid där misstroende för företag ökar blir också förtroende den nya valutan. Men vad är egentligen förtroende och hur vinner vi kundernas förtroende?
Integritet är avgörande både för säljare och för deras organisationer. Läs bloggen för att förstå hur man bygger upp detta.
Företag måste numera hitta ett ”varför” och ett tydligare övergripande syfte med verksamheten som förstärker kärnvärden som miljöansvar och socialt ansvar, kultur, mångfald, jämlikhet och integration på arbetsplatsen, för att kunna uppfattas som pålitliga.
9 av 10 kommersiella ledare säger att det är viktigt att vara pålitlig – att göra det som utlovats och leverera på ett utmärkt sätt – för att vara konkurrenskraftig i framtiden. Ta reda på mer om tillförlitlighet.
Eftersom kunderna blir allt bättre informerade och produkter och tjänster uppfattas som alltmer lika räcker det inte längre att bara leverera högkvalitativa produkter och tjänster.
Ett gott rykte är nyckeln till framgång bland dina intressenter, t.ex. investerare och kunder. Men vet du hur du bygger upp det?
I dag finns det knappt ett enda företag som inte beskriver någon del av sin verksamhet som datadriven – så var dessa data lagras och hur de hanteras är ett allt större problem. Läs mer om dataintegritet.
I mer än 15 års tid, och baserat på över 40 000 timmar, har Mercuri International Research bedrivit omfattande forskning om vad som utmärker högpresterande säljorganisationer. I det här webinariet får du ta del av vår forskningsbaserade modell för vad Sales Excellence är och vilka grundläggande byggstenar den består av.